25.2. 2021 v čase 18:00 - 19:00
u Vás doma - online cez ZOOM
Diskusia pre učiteľov
EDUpoint
Poďme diskutovať o téme, ktorá často zaznieva, ale v online dobe „neosobného“ kontaktu prináša mnohé otázky a výzvy. Ako sa dá inkluzívne vzdelávať v čase, keď sa forma vyučovania neustále mení a mnohé deti majú sťažený prístup ku vzdelaniu, resp. sa nevzdelávajú vôbec? Ako si ako učiteľ, či škola poradiť s výzvami, ktoré prináša vzdelávanie žiakov v ich rozmanitosti? Čo na to školy potrebujú, aby aj teraz mohli vzdelávať inkluzívne? Aké sú možnosti podpory pre deti, školy, či učiteľov? V rámci príkladov dobrej praxe sa budeme zaoberať aj aktuálnymi možnosťami v oblasti inkluzívneho vzdelávania. Čo konkrétne vieme urobiť aj v týchto podmienkach?
Hostia:
Viktor Križo - dvanásť rokov pôsobil ako učiteľ matematiky a špeciálny pedagóg, aktuálne pracuje ako terénny odborný zamestnanec Centra pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie v Bratislave. Je šíriteľom konceptu inkluzívneho vzdelávania postaveného na humanistickej psychológii slobody a zodpovednosti C. Rogersa, Maslovových B- a D-potrebách a modelu Nenásilnej komunikácie. Garantuje inovačné vzdelávanie v Centre a lektoruje kurzy. V Slovenskej Komore učiteľov advokuje tému demokratizácie v školách.
Masha Orogváni - špeciálna pedagogička, scenáristka a regionálna konzultantka projektu Škola inkluzionistov. Venuje sa lektorovaniu a supervízii pre asistentov a lektoruje aj kurzy efektívneho rodičovstva. Do dejín inkluzívneho vzdelávania sa zapísala ako neúnavná asistentka dievčatka s downovým syndrómom v bežnej základnej škole a poukázala na to, ako je všetko možné, keď sa chce. Odvtedy je ukážkou toho, ako sa dá byť asistentom nádeje.
Kedy: 25.2. 2021 v čase 18:00 - 19:00
Kde: u Vás doma - online cez ZOOM
Poplatok: bez poplatku
Prihlasovanie: do 24. 2. 2021 TU!
Workshop je vhodný pre učiteľov, iných pedagogických pracovníkov, študentov pedagogiky, zástupcov MVO.