1:FIRMA 2.3

1:FIRMA 2.3

Kedy?

19.11.2019

Kde?

NOWORK, Námestovo

V novembri bolo stretnutie v coworkingovom centre NOWORK v Námestove, kde lektori stretnutia Lukáš Valek a Marek Kapičák predstavili a diskutovali s prítomnými podnikateľmi na tému „Sociálne siete a ich miesto vo firme“. 

 

Ako prvý sa predstavil Lukáš Valek, ktorý je zakladateľom žilinskej marketingovej agentúry KAPA Studio s. r. o.. Vo svojej prezentácii nám objasnil ako vlastne funguje online markeging, čo všetko k nemu potrebujeme, na akom princípe zobrazuje Google reklamy. Okrem toho rozprával akou formou majú byť spracované predajné ponuky a ako postupovať pri kúpe tovaru, či už na strane dodávateľa alebo odberateľa.   

 

„Viete, čo je najdôležitejšia vec, aby online marketing fungoval? Dáta. Bez dát sa nikde nepohneme. Dáta by mali byť prioritou pre každú firmu, či jednotlivca, ktorý vytvára reklamu,“ povedal o web stránkach a ich dizajne, hosť Lukáš Valek. 

 

Ako druhý hosť sa predstavil Marek Kapičák, zakladateľ prvého coworkingového centra v Námestove, ktorý nám na príkladoch porozprával, že aj malá vec s použitím konkrétneho nástroja sa dá efektívne využiť. 

 

„Napr. predávam zubné kefky. Človek si kúpi zubnú kefku – naplnili sme jeho potreby. Ale ak si človek umýva zuby každý deň, tak ja ako predávajúci viem, že po 3 mesiacoch opäť bude potrebovať novú kefku. A tak za 3 mesiace mu opäť vyskočí ponuka ohľadom zubných kefiek. A keďže chceme, aby ostal našim zákazníkom ponúkneme mu k tomu zľavový kupón,“ uviedol ako jeden z mnohým príkladov hosť Marek Kapičák.

 

Ako posledný sa predstavil Roman Vraňák, pracovník coworkingového centra v Námestove, ktorý sa zameral na nakupovanie cez internet. Priblížil nákupné fázy: See, Think, Do, Care a tiež najčastejšie chyby, ktoré robia ľudia pri nakupovaní. Uviedol aj rozdiel medzi FB a Google. 

 

„Mne osobne toto stretnutie dalo veľa nových poznatkov o sociálnych sieťach. Ja som len používateľkou sociálnych sietí, weby netvorím. Mala som možnosť nahliadnuť a dozvedieť sa, akým spôsobom má predávajúci osloviť kupujúceho, aby si ho získal – aby ho jeho ponuka zaujala,“ takto zhodnotila svoju skúsenosť účastníčka Janka.

 

S podnikateľmi sme diskutovali aj o dobrovoľníctve a o ich postoji k zamestnávaniu dobrovoľníkov. Podnikatelia sa zhodli na tom, že iba výnimočne sa stretávajú s informáciou o dobrovoľníctve u svojich uchádzačov o zamestnanie. Rovnako sme hľadali aj spôsoby, ako podporiť zamestnávateľov, aby venovali pozornosť tejto informácií a zbierali sme od nich tipy, čo poradiť dobrovoľníkom, ak sa uchádzajú o zamestnanie, aby boli úspešnejší.




Ďalšie najbližšie akcie