1: FIRMA

1: FIRMA

Sinaj City Hub

Kedy?

19.04.2018 16:00

Kde?

Sinaj City Hub Trstená

Marketér, dizajnér a mladý človek z Oravy, Jakub Ptačin, ktorý sa už viac ako 10 rokov venuje komunikácii a dizajnu a firmy ho volajú motivovať svojich zamestnancov, prijal pozvanie a prišiel 19. apríla 2018 na stretnutie podnikateľov na Orave s názvom 1:FIRMA odovzdať svoje skúsenosti na tému Komunikácia so zákazníkmi: Marketing. Značka. Reklama. Stretnutie bolo obohatené o osobné individuálne konzultácie s hosťom.

Dizajnér, konzultant v oblasti marketingu, značky a reklamy, vynikajúci rečník a človek so sklonmi k občianskemu aktivizmu. To všetko stelesňuje osoba Jakuba Ptačina z Námestova. Časopis Forbes ho už niekoľkokrát zaradil medzi 30 pod 30 najtalentovanejších Slovákov. Založil a vedie štúdio dizajnu a komunikácie Studio Echt či produkčnú spoločnosť Mediatechna. Spoluzaložil jednu z najlepších svetových konferencií o dizajne By Design Conference a rozbehol sieť second-handov Nosene, ktorá pomáha týraným ženám, s ktorou sa stal laurátom ceny Via Bona či fast food Ty Somaru. Stál aj pri zrode organizácie Slovensko.Digital

 

Tento máj zavítal na stretnutia podnikateľov na Orave, aby sa podelil o svoje skúsenosti ako budovať vzťahy so zákazníkmi vo svojom podnikaní. Stretnutia podnikateľov prebiehajú každý mesiac, aby nie len podnikatelia, ale všetci zapálení jedinci hľadali príležitosti a priestor ako sa spájať, inšpirovať a inovovať svoje podnikanie a projekty.



Jakub na svojich vlastných projektoch predstavil, že treba o veciach aj hovoriť, ale predovšetkým ich urobiť. Každý z nás má mnoho nápadov, ale len tie, ktoré sme sa pokúsili otestovať v praxi, majú možnosť ožiť.


Marketing je o obchode
. Zákazník by sa mal o mojom podnikaní dozvedieť, práve tam kde sa nachádza. Čo číta. Prípadne s kým sa stretáva. Aby našiel odpovede na svoje potreby.
Reklama má komunikovať pravdu. Hovoriť posolstvo vo forme benefitov zo zakúpenia našich produktov a služieb prinesie väčšiu dôveru ako komunikácia niečoho nepodstatného o tom, že život bez konkrétneho produktu bude prázdny a vy nešťastní. Nedá sa dať všetkým všetko. Niekto chce proste len nízku cenu.
Značka je o vzťahu so zákazníkom. "Ak chceš kúpiť produkt alebo službu bez emócie, nepotrebuješ značku.”, hovorí Jakub. Budovanie vzťahu so zákazníkom je aj o zodpovednosti. Ide najmä aj o to dodať, to čo si sľúbil. Nový zákazník je násobne drahší ako pôvodný. "Buď budeme ponúkať extra drahé alebo extra lacné, stredná cesta neexistuje”, dodáva Jakub. 


Okrem svojich skúsenosti si Jakub vypočul aj rozpracované projekty našich účastníkov a v rámci workshopového času, sa každému snažil pomôcť nájsť odpovede na otázky, ktoré akútne trápia ich podnikanie.


Tešíme sa, že Jakub nezabúda na región, odkiaľ pochádza a svojou prácou aktívne spája ľudí a prispieva k jeho premene. Ďakujeme za návštevu a prajeme veľa zrealizovaných nápadov.

 






Ďalšie najbližšie akcie